Memories never die

 Jag vet att ingen av oss är dom bästa på att höra av sig, men något jag vet är att hur långt bort du än är, hur sällan vi än pratar eller träffas så finns det ingen som kan ta den platsen du har. Dom här bilderna bara skriker minnen med dig(förlåt om jag ger er men för livet av vissa bilder). Hur många gånger har vi inte skrattat så tårarna rinner och tills man inte kan stå upp längre. Men vi har även delat ledsna tider tillsammans och då man bara kan gråta ut på en axel, en axel som har funnits där i så många år nu. Längtar tills du kommer för OJ vad jag saknar dig♥


Kommentarer
Postat av: M

OJ va fin <3 De finns inga ord för hur mkt du betyder för mig. 80 mil eller inga, vi kommer alltid ha varandra. LOVEU

2012-03-29 @ 21:10:15
Postat av: UH

Så fina ni är! Saknar er!

2012-03-30 @ 07:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0