Somebody that i used to know -maria

Vad är det första du tänker på när du vaknar? Om jag har ställt klockan "fan"
Har någon gjort dig besviken de senaste tre dagarna? Nej inget jag kan komma på!
Har någon sett dig i underkläder de senaste tre dagarna? Inte det heller=)
Om du var så full så du inte kunde gå, skulle personen du senast pussade ta hand om dig då? Äh säkert, men inte den personen jag skulle vänt mig till hur som helst.
Vem av dina vänner står dig allra närmast? Moa kan mig utan till, men har många andra nära också!
Har du någonsin pussat någon som varit hög? Haha inte just då iaf.
Vem är den största idioten du känner? Inget jag skulle skriva ut.
Vad är det bästa som hände dig idag? Gulliga sms.
Hatar du någon just nu? Hata är ett starkt ord, så nej.
Vem tog senast på din rumpa? Vet jag inte.
Har du syskon som är äldre än 21? jajemen!
Hur fick du ditt senaste blåmärke? Slagit mig.
Saknar du någon just nu? Om jag gör!
Är du längre än de flesta i din ålder? nä är nog ganska normal lång.
Pratar du ofta? Haha jo skulle jag nog säga.
Har du någonsin funderat på att pierca tungan? ja det har jag!
När gapskrattade du senast? igår!
Brukar du tänka innan du talar? Oftast iallafall.

Har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? Har hänt ja.
Skulle du någonsin kunna tatuera dig? Redan gjort.
Håller du kvar vid någonting du borde släppa taget om? Nopp inte längre:-)
Har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? Thomas och Anton får nog ta den platsen!
Om dina föräldrar inte skulle gilla den du träffade, skulle du sluta träffa honom/henne? Nej det skulle jag inte.
Tror du att du skulle klara en månad utan att svära? nä.
Vilka ställen har du varit på under de senaste tre timmarna? Hemma och ute.
Vem/vilka har du umgåtts med idag? Omid och Pea!
Är du en elak person? Nä. Eller hoppas inte det iaf.
Om du hade en miljon, nämn en sak du skulle köpa? Skulle bjuda någon nära utomlands och leva livet,
Vad lyssnar du på just nu? Ingenting.
Tror du att vissa människor tycker illa om dig? Jaja!

Vem skrek du senast på och varför? Anton igår(inget seriöst, kaxxx på g)
Är du rädd för mörker? Ibland hehe
Vad drack du senast? Cola.
Tror du att två ex kan vara vänner? Olika från person till person.
Vill du ha tillbaka någon i ditt liv? ja.
Finns det någon person som du aldrig vill förlora? Gudja!
Hur många gånger finns “a” med i hela ditt namn? 2
Slänger in en bild från några veckor sen!

Kommentarer
Postat av: westin

haha snacka om dubbelhakan jag fick! Du är söt! =)

2012-01-15 @ 22:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0