-maria

Namn:Maria
Längd: 166
Skostorlek: 37
Hårfärg: Mörkbrunt
Önskar du att du bodde någon annastans: Om jag gör, snart så!
Tänker du på självmord: Inte mycket.
Tycker andra du är attraktiv: Haha vilken fråga.
Använder du droger: Kunde använt det mera..
Vilka shampoon använder du: Brukar använda bed head men är slut..
Vilka parfymer använder du: En från make up store, väldigt populär i klassen;-)

Vad är du rädd för: Nålar!!
Gillar du att tvätta: Haha tvättar ju så ofta..
Gillar du berg-och dalbana:Ojja, skulle lätt kunna åka nu!!


KÄNSLOR
Gråter du ofta: Inte längre!
Skrattar du ofta: Ja väldigt lättroad..
Hur känner du dig just nu: Lycklig.
Hur har du mått den senaste tiden: Bara braaa!
Har du någon/några hemlighet/er för dina föräldrar: Kan inte komma på någon, men dom vill nog inte veta allt.
Blir du lätt förälskad: När det är i rätt person.
Är du kär i kärleken: Nje vettja.
Tror du på ett för alltid: Klart.

Hur många har du varit tillsammans med denna månad: 1, världens bästa!
Har du blivit sårad av kärleken: Det har jag.
Har du blivit lycklig av kärleken: Är*


 

Ikväll drar jag, Westin och Anton ut i stormen och sätter oss uppe på vitbergs där det blir att grilla och ha det mysigt. Hur vi ska få upp elden är en annan femma, absolut ingenting för mig. Sen får vi se vad det bär av, men lär bli en rätt lugn kväll. Puss

Kommentarer
Postat av: Emma Lundberg

"Hur många har du varit tillsammans med denna månad: 1, världens bästa!"

Åh, vad söt du är! Mig du syftade på va?;-)

2012-02-19 @ 23:46:28
URL: http://eeemmalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0