It's seems like such fun - Moa

Hallå hallå. Är hemma i skell på permis igen. Livet flyter på nere i Enköping och det är fortfarande lika kul, om inte ännu roligare än tidigare veckor. Har dock pirrat lite i magen av hemlängtan till Norrland, folket och lugnet här, de blir ju inte bättre än så. Har även skickat in ansökan om fortsatt anställning på LedR. I fall jag kommer in blir det ytterligare 6 månader där nere.

I dag har vart världens mysigaste dag. har umgåtts med Maria under dagen. Käkat skrovmål i soffan och kliat henne under fötterna tills hon somna. Sen drog jag hem och käka middag med Mamma & Patrik och sedan vidare, mötte upp dom gamla m&j brudarna på ainas. Varm choklad, mys och skratt. Sen bio med Maria. En bra dag helt enkelt. Och i morgon blir inte sämre! Ska sova här på bölevägen sedan stan och på kvällen utgång, lite firande för AnteK nu i efterhand. Låter väll inte så dumt? Nu ska jag tvätta mitt äckliga hår sedan blir det att snacka strunt med en kopp varm choklad i handen. HADE



Sommaren har vart toppen, men nu känns de jäkligt bra med höst i luften. MYS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0