Everything's gonna be alright -maria

Har haft olagligt ont i ryggen i två dagar nu, börjar dock bli bättre men nu blir det att stretcha några gånger i veckan. Lyckades böja mig knäppt igår.. typiskt mig. Imorgon är det iallafall skolfoto som gäller"jippie" som tur är det inte ett allt för seriöst sådant. Sen väntar jag bara på att det ska bli heeeelg! På fredag blir det att sova i Elins stuga med gött folk där det bjuds på grillning,fiske och annat roligt! awesomeeee. Sen kommer även Moa hem så blir häng med henne och Westin på lördagen!(Moa vet bara inte om det än). Aja nu väntar jag på maten och ikväll blir det mys med idol, grönsaker, dipp, chips och allt möjligt! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0