Best thing i never had -maria

Har lunchat med min finaste Moa♥ blev på tatung med massa snack, att vi knappt ha pratat om två veckor är galet! Imorgon far jag, Elin, Anna och Viktor och fiskar, kommer bli mysigt! För att sedan fara hem till Moa och mysa framför film med hon och Westin, har en bra helg framför mig!
Åh vi hade så kul den här kvällen, tycker synd om Anton och Ambjörn som var tvungen att åka i samma bil som oss hehe, men fan vad kul vi hade! Gillar att vi kan spårar så mycket tillsammans, jag gillar att du alltid tar hand om mig om det behövs, jag gillar att du alltid bär mig när mina fötter gör ont, jag gillar att du håller för min munn när jag skriker för mycket och säger" HAHAH SSSCH MARIA", jag gillar att du alltid håller koll på mig, jag gillar att du kan spåra på dansgolvet precis som jag, jag gillar att vi är så lika men endå så olika. Nästa gång du kommer är det dags att göra en galen kväll, finastefinaste du♥

Kommentarer
Postat av: m

BÄSTASTE VÄNNEN<3 så olika men ändå så galet lika. så som de ska va helt enkelt! kung äru.

2011-09-10 @ 10:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0