Mama i'm in love with a criminal -maria

Kattkvinnan.

Jag har haft en toppen helg med mina fina vänner det bjöds bla på matlagning både på fredag och lördag. Sen även spelat spel(måste bara meddela att jag och Westin måste ju vara det smartaste laget....;-) ), mys och massa bus! Imorgon ska jag möta upp Alicia för att luncha inne i stan, mys! Sen är det jobb som gäller och om det är lika mysigt går att diskutera. Men 15-21 håller jag nog ut! Belöningen får jag på fredag då det blir paaarty men tills dess blir det hard work work

Kommentarer
Postat av: elin

HAHHAHAH jag dör!! fan så läskig :O

2011-10-11 @ 21:17:25
Postat av: maria

hahaha! En desperat kattkvinna ju;-) inge fel med det

2011-10-12 @ 09:42:51
Postat av: westin

du jag och Sarah = catlady forever! "inge fel på det"

2011-10-17 @ 13:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0