Fyfan vad less jag är! - Moa

Nu får det fan vara nog. Hela den här staden kan gå och ta sig med sina jävla fördommar! Att maria går runt och ser dryg ut är det värsta jag hört. Går ni runt och ler hela tiden eller? Nej... det är det jag menar. Maria ser sjukt bra ut det kan dom flesta hålla med om, men varför ska hon få ta en massa skit för det? Man ser ut som man gör, ingenting man kan göra åt. Om man inte opererar sig dvs, men ska man måste göra sig fulare för att folk inte kan hantera sin avundsjuka?! Jag blir så sjukt irriterad. Maria är som sagt den bästa människan jag vet. Hon har funnits där för mig i alla lägen. Hon är öppen, ärlig, generös, rolig och alldeles alldedes underbar. Hon är aldrig otrevlig mot någon som inte förtjänar de. Så den som skrev den där anonyma kommentaren kan stoppa upp den i röven tills den personen är redo att stå för den. För likt allt annat skitsnack i den här stan är de en ren jävla lögn. Väx upp för i helvette.






Kommentarer
Postat av: pea

ofta maria ser dryg ut ?!?!?!! :O

typiskt skellhell.. de som säger de är bara svart/aven-sjuka

2011-10-08 @ 19:08:57
URL: http://peandersson.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0