Helgens planer! -maria

Imorgon:
Får jag helg och möter upp min fina Alicia för att mysa på bio!


Fredag:
Då är kapten röd i stan vilket ska firas med förfest med fint folk och sedan folkparken för att skaka rumpa till tusen, känner på mig att det kommer bli en awesome kväll!
Så jävla fina personer alltså!

Lördag:
Blir att spendera bakis timmarna med Pea och Omid(ifall han står ut med oss) Blir iallafall att äta gomiddag hos dom och mysa framför repriset av idol som vi båda kommer missa. Sen antar jag att vi ska baka chokladbollar(hon äter ton av det) och flumma på, alltid lika kul med tösen=)
Förra gången vi myste på!

Söndag:
Ska jag vara med min saknade fruga Emma! Vi ska bl.a skriva på ett kontrakt, till vad behåller vi nog för oss själva hehe;-)
Guuud vad gammal bild! Men kan inge annat än gilla den även fast kvällen slutade som den gjorde, unge och dumma kallar vi det va?

Kommentarer
Postat av: sarah

haha det ser ut som att bea och anton är inklippta

2011-11-23 @ 21:37:07
URL: http://sarills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0