Uttråkad? ja det kan man säga -maria

Fem skulle
Skulle du vilja vara längre?
Närå, tycker redan jag är lång:$
Skulle du vilja väga mer?
Nej.

Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
Nej, men självklart skulle man bli ledsen ifall man fortfarande tycker om den personen.

Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Channing tatum, ja tack:$

Skulle du vilja dricka dig full nu?
Neej, inget sånt sug idag int.

 

Tio kan
Kan du röra på öronen?
Nja känns som det när jag försöker, men ingen aning.
Kan du slicka dig på näsan?
Nej inte det.
Kan du kolla i kors med ögonen?
Jaadå.
Kan dina föräldrar lita på dig?
Ja det kan dom.

Kan du låta bli att prata på 4 timmar?
Haha knappast.
Kan du vara på fest utan att dricka?
Ja det kan jag, men för fulla personer när man är nykter är jobbigt(a)

Kan dina vänner lita på dig?
Absolut och hoppas att dom gör det.
Kan du tänka dig att pierca naveln?
Har redan det så.
Kan du suga?
haha kan väl alla?

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Oftast inte.


 

Femton har
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
Ja när jag var yngre.

Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?
Självklart.
Har du ett syskon?
En broooder.

Har du varit full den här månaden?
Ja det har jag.
Har du någonsin haft sex med någon?
Mjo.
Har dina föräldrar ljugit för dig?
Vet inte fråga dom:-)
Har du redan tröttnat på dom här frågorna?
Haha faktiskt, meeen har endå inget bättre för mig.

Har du borstat tänderna den senaste timmen?
Nej för någon timme sen.

Har du pussat någon som är fyra år äldre?
Näj.

Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?
Nej.

Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?
Meeeeen.

Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?
Nej.

Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?
Haha mm.

Har du haft sex med mer än tre personer?
Vem vet.

Har du ljugit på någon fråga än då?
Nej.


 

Tjugo vem
Vem är din bäste vän?
Har inte bara en.
Vem älskar du?
Nära och kära.

Vem hade du senast sex med?
Någon jag tyckte om.
Vem vill du bli full med?
Dom bästa.

Vem är den bästa artisten?
Kan inte bara säga en.

Vem pratade du senast i telefon med?

Emma.

Vem har du en crusch i?


Vem är snyggast i världen?

Channing tatum är förjävla snygg.


Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?

Dom som behöver det.

Vem är snällast i världen?

Jag hehe närå men.

Vem vill du prata med?
Någon rolig skulle inte skada.
Vem sov du med senast?
Moa.
Vem såg du full senast?
Dom bästa.
Vem vet allt om dig?

Moa, hon har känt mig typ hela mitt liv=)! Anna vet nog också det mesta.

(hahah normalt osv..)

Vem kysste du senast?
hihi.
Vem kramade du senast?
Pappa.
Vem kan berätta allt för dig?
Dom som litar på mig.
Vem kan du berätta allt för?

Dom jag litar på.

Vem hatar du?

Hatar knappast någon men ogillar,ja.

 

Annat
Vad blir ditt namn baklänges?

Airam

Har du gjort en snöängel i år?
Det har jag nog.
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
En månad ungefär.
Har en dröm gått i uppfyllelse?
Ja absolut.
Tycker du att sengångare är söta?
Haha klart!

Har du någon gång testat karate?
Nej men har gått taekwondo
Första sporten du gick på?
Fotboll.
Minimorötter eller pommes frites?
Pommes!
Vad längtar du mest till just nu?
Sommaren såklart!
Hur gammal har du tänkt bli?
Vet inte, har inte bestämt mig än eller något.
Har du haft vattkoppor?
Ja.
Vad drömde du inatt?

Kommer inte ihåg.

Vilken tv-serie är bäst?

Har massa=)

Höga eller låga strumpor?

Låga när jag har låga skor iaf.

Vad är du mest rädd för i hela världen?
Att förlora någon som jag verkligen bryr mig om.

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?

Har jag inget bättre för mig så.

Vad har du för färg på ditt påslakan?

Rött.

Bikini eller baddräkt?

Bikini utan tvekan.

Snyggaste läraren?

Haha vettja.

Är du mörkrädd?

Lite kanske :]

Har du någon gång haft på dig ett par trosor?

Haha mjo kan man tänka sig.

Tänt eller släckt när du ska sova?

Släckt.

Duscha eller bada?

Duscha oftast men ibland bada.


Har du gråtit i skolan nån gång?

Det tror jag.

Sjunger du på toa?

Kan hända.

Vilken färg har din jacka?

Svart, brun och beiges.

Använder du långkallingar?

Är det jätte kallt, absolut.

Är du höjdrädd?

JAAAA.

Vilket land vill du åka till?

Massvis!

Vad var det senaste som fick dig att skratta?

Mig själv hehe. är för rolig ibland.
Vad ska du göra NU?
Fixa mig efter det här.
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Har inte pratat meed honom på ett tag.
Har du sett din bästa vän gråta?
Ja och hur ont gör inte det?

Vilka länder har du bott i?
Sverige.
Senaste piercingen?
Naveln.

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Någon dag sen.
Gay? 
Näj.
Har du varit på stranden?
Ja klart.
Hur bra är din syn?
Haha njaee..
Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror?
haha inget, det får väl "du" bli om du vill.

Var är dina syskon just nu?
Vardagsrummet med mig.
Vad var den senaste drömmen du minns?
Åh kommer typ aldrig ihåg dom.
Vilken tid gick du upp i morse?
10 eller 11, vet inte kollade inte på klockan.
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Jag saknar dig..:(
När va du riktigt sjuk senast?
Två veckor sen mådde jag inte på topp.

Vad gjorde du kl 2 inatt?

Hade hunnit somna då:]
Vad är det första du gör på morgonen?
Kollar på mobilen.
Vad ska du göra efter det här?
Fixa mig och sedan äta hoppas jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0