Om sanningen ska fram nanana -maria

Igår drog jag till Moa och där spenderade jag natten. Vi kom på den "bra" idén att börja spela donky kong på nintendot och som vi redan vet så kommer det sluta med att vi båda surar, ja vad hände då? vi svor som aldrig förr, jag höll på att börja gråta(ja jag gråter när jag blir för sur hehe), vi ger inte utan slänger dosan till varandra samtidigt som vi försöker peppa varandra. Ja, det är på liv och död när vi spelar:$ Slutade iaf med att vi stängde av skiten och for och handlade gott istället, en utmärkt idé om ni frågar mig. Sedan fortsatt vi kvällen med att se greys och sedan big brother med massa gott!

Nu sitter jag iallafall här och är avundsjuk på Mathilda som sak till stockholm imorgon hehe, hur skönt skulle det inte vara att få lämna den här staden några dagar?
Förra gången jag och Moa var i Stockholm, k u n g var ordet!

Kommentarer
Postat av: mathilda

Stockholm är awesome! Jag rekomenderar starkt att fara iväg någon dag hehe! Känner att nu är jag back on track;)

2011-05-08 @ 20:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0