- mmmaria

Humöret har varit upp och ner sen igår, allting vänder så otroligt fort. När man tror man har koll på livet så vänder det. Dock kändes det bättre efter några sms! Ikväll väntar det iallafall utgång till station och var flera månader sen jag var där sist, hann bara vara där en gång innan dom stängde för ombyggning eller vad det nu var. Peppen har inte kommit ännu, men det lär komma under dagen eller när man lix är där. Men ska börja klä på mig sedan slänga på mig lite smink, kan behövas nu när jag är tröttare än tröttast. Pusss

Hahah seriös bild osv...........
smutsiga socker hade jag också men det är helt okej när man har gått utan skor ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0