Visste du -maria

att jag vill: ha sommar såååå mycket.
att min senaste kyss: var av en pööjk hihi.
att jag pratar: alldeles för mycket ibland.
att jag inte gillar: falska människor, spyr.
att min första riktiga kyss: Var nog av Anton G.
att jag avskyr när folk snackar: skit.
att kärlek är: det bästa som finns och även det sämsta.
att jag gillar: att ha fint folk i min omgivning.
att sist jag grät var: När jag tänkte på att Moa kanske flyttar snart..:]
att min mobiltelefon är: min älskling(ibland).
att när jag vaknar på morgonen: somnar jag oftast om.
att innan jag går och lägger mig: slår jag igång tv (om jag inte sover med någon).
att idag så är jag: Glad men tröttt.
att just nu tänker jag på: jadu allt möjligt.
att i natt ska jag: troligast sova.
att imorgon kommer jag: att vara på dagiset och sedan jobba.
att just nu vill jag verkligen: klockan ska gå för har så otroligt tråkigt.


Kommentarer
Postat av: pea

bara ibland? själv pratar jag alldeles för mycket jämt :P

2011-03-27 @ 19:37:57
URL: http://peandersson.devote.se
Postat av: bonto

Det har du rätt i Maria! Det är jag ju verkligen

2011-03-29 @ 13:09:28
URL: http://bonto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0