20 mars -maria

Fick mig en toppen lördag. Blev att vara med Moa och tog oss en cider,gick ut och gick,spelade tv spel och sedan kom Johan och Oscar och det blev att fortsätta spela tv spel och efter några timmar gav vi upp och satt oss och såg tv istället sen vi klockan halv 3 for dom och jag och Moa hoppade till sängs. Idag blev det att fara och kolla på hockey och fan vilken skön stämning det var och ännu bättre med vinst!!!! Blir att möta Luleå nästa gång och då blir det att se på plats igen men med pea denna gång, riktigt roligt=)!

Slänger in en bild på mig och C från i somras, bild brist som aldrig förr.

Kommentarer
Postat av: Bonto

Vi få ta lite nya bilder snart! :) kanske några filmer också, vem vet?

2011-03-21 @ 22:37:08
URL: http://bonto.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det tycker jag låter som en toppen idé=) nästa gång vi hänger eller på skolan!

2011-03-22 @ 07:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0