Tråååk -maria

VART BOR DU? Skellefteå

TRIVS DU DÄR? Ja det gör jag, dock vill jag flytta i några år sedan komma tillbaka.

HAR DU KÖRKORT? Nej men jag skaaaaaa.

FAVVORITDJUR? Hund utan tvekan.

VAD SPENDERAR DU DINA PENGAR PÅ? Kläder,smink,mat,gott,fest.

FESTAR DU MYCKET? Jadu har väl blivit en hel del på sistone men fyllde 18 i dec så det är okej!

SPRIT, CIDER, VIN ELLER ÖL? Cider och spriiit.

BRUKAR DU BLI FÖR FULL? Nära men klart det har hänt.

ANTAL KUDDAR I SÄNGEN? 3 stycken.

ÄTER DU FRUKOST? Bara om jag har sällskap annars inte.

KAN DU BAKA BULLAR? Ja visst kan jag det, men måste få hjälp på något sätt.
en början.

HAR DU VARIT MED I SCOUTERNA? Inte det.

BLÄCK ELLER BLYERTS? Skriver snyggare med blyerts hehe.

VAD HAR DU FÖR MOBILOPERATÖR? Halebop.

MC DONALD'S ELLER BURGER KING? DONKEN♥


ÄR DU ALLERGISK MOT NÅGOT? Kiwi och tomater men stoppar inte mig från att käka det.

MÜSLI ELLER CORN FLAKES? Corn flakes

ÄGER DU ETT BUSSKORT? Nej men önska jag gjorde, jobbigt att gå till skolan:].

DRICKER DU GUL, BLÅ, GRÖN, RÖD ELLER BRUN MJÖLK? Röd.

VAD ÅT DU TILL FRUKOST IDAG? Vi åt frunch, brunch(?) och det blev chicken nagget med sur söt sås.

NÄSTA MÅL I DITT LIV? Ta körkort,flytta hemifrån.

HUR SVARAR DU I MOBILEN? "Hallå"

VEM RINGDE DU SENAST? Anton Karlsson.


VAD SA DEN SENASTE DU PRATADE MED? Pratade om vad som skulle hända på fredagen.

ANTAL SÖMN TIMMAR I NATT? kanske 8-9.

SOV DU ENSAM? Nejdå sov med mois.

BRUKAR DU SNUSA? Händer.

VAD INNEHÅLLER DIN FAVORITMACKA? Hm.. smör,skinka och rödpaprika är mummms.

TYCKER DU OM DIN PAPPA? Gud ja! han är guld.

BRUKAR DU KOMMA I TID? Är väldigt dålig på det men har dock blivit bättre.

HAR DU BRA KONDITION? hahah ingen komentar.

NÄR MÅR DU BRA? När det är sommar och när jag får vara med mina finaste.

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST? För någon dag sen.

HUR KÄNNER DU DIG NU? Sliten sen igår, fattar inte att jag fortfarande är det.

VAD PLUGGAR DU? Bf.


ÄR DU SMART? Beror på vem man frågar, men frågar man mig så ooja.

BLIR DU BRA PÅ KORT? Ibland och ibland inte, är det itne så för alla?

VAR DU AKTIV I SKOLAN? Önska att jag var mer aktiv faktiskt.

VAD SAKNAR DU? äh.

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST? När jag såg one tree hill

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET? Nej.

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR? Ja det blev riktigt lyckat! tack till alla som var med.

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN? O'boy och cola.

RAKAR DU BENA? Ja, på vintern är man inte lika brydd men man försöker vara noggrann iaf.

ÄR DU NYTTIG? Aldrig varit och kommer troligast aldrig vara.

NÄR BRUKAR DU GÅ OCH LÄGGA DIG? Jadu, det är olika.

VAD BORDE DU GÖRA? Borsta tänderna,slå på tv och somna in.

VAD VILL DU GÖRA NU? Orka ställa mig upp.

JAY LENO SHOW? ingen aning.

ÄR DU BLYG? Oftast inte.

ÄR DU POLITISKT AKTIV? Nejnej.

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG? Puuh tror vi gick upp vid 1?

VILKA INSTRUMENT KAN DU SPELA? Inga..

VILKEN IDROTT SYSSLAR DU/HAR DU SYSSLAT MED? Fotboll,vollyboll och dans.

VILKET DATOR(tv-spel)SPEL SPELADE DU SENAST? hm jag minns faktiskt inte.

VILKET DATOR(tv-spel)SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL? Har är olika.

VILL DU HELLRE HA MAIL ÄN VANLIGA BREV? Mail men kollar aldrig den men endå.

HAR DU HAFT SEX MED NÅGON SOM VAR DUBBELT SÅ GAMMAL SOM DIG SJÄLV? haha nej tack.

ÄR DU BISEXUELL? Nejj.

HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL? Ja det är olika hehe.

HAR DU SPYTT OFFENTLIGT? Tyvärr.

VAD SKULLE DU GÖRA OM DU VAR KILLE FÖR EN DAG? ruuunka.

HAR DU STJÄRNOR OCH KAJAL? Haha vänta nu,va?

BRUKAR DU SMINKA DIG? Oftast men inte på söndagar hehe.

VEM/VILKA HAR BETYTT MEST FÖR DIG I DITT LIV? Vänner,familj,släkt och det där.

ÄR DU NÖJD MED DITT LIV? Just nu är jag väldigt nöjd, men finns alltid saker som skulle kunna bli bättre.

OM INTE, VAD VILL DU ÄNDRA PÅ? inget jag vill skriva här.

VAD VILL DU JOBBA MED? Frisör eller folk med drog problem osv.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahahahhaha sista frågan! Typiskt Maria

2011-03-13 @ 22:27:20
URL: http://bonto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0