Min helg -maria

Fredag:
Det blev ändrade planer vi hade ju egentligen tänkt fara till åström och ha disney kväll men blev en hemma kväll hos Moa med Westin istället och där bjöds det på gott, film och sedan fick vi skjuts hem, mycket gulligt! Blev en tidig kväll pågrund av att vi skulle jobba på lördagen.

Lördagen:
Vaknade upp med Moa,klädde på oss och sedan drog oss till jobbet och blev lek och dans i en timme, sedan for vi till stan för att köpa förköp till nästa lördag(TAGGA). Vid 3 blev det att kolla på hockey och efter den kom pappa hem med skrovmål. Blev upphämtad av Emma och vi drog oss till coop och handlade gott och sedan hem till henne för mys,skratt,deep talk osvosv.

Söndag:
Vaknade upp alldeles för tidigt och nu ligger jag och nördar datorn. Ikväll blir det att vara med Johan vi ska nog förbi min moster ett tag för att fika och sedan bär det hem till honom(bestämde jag nyss). Kommer bli niiice men nu ska jag börja kliva upp. Haaare


Slumpade fram en bild på mig och Emil från midsommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0