be somebody's fool this year - Moa

HAHA alltså snygga bilder maria lagt in på mig senaste tiden. Det är så här att hon brukar börja ta kort mitt i en film eller typ 50 bilder i rad när vi sitter på samma plats.. då ja blir less börjar ja spåra.. The story of my life. Inte bloggmaterial direkt.

Hur som helst, världens fulaste grej hände mig idag! Jag och Westin var påväg från coop och jag var helt inne i att utspela en scen från pensionärsjävlar. Tänker mig inte för (ovanligt.. Not) och ropar - Flytta på dej kärring! En tant som går framför mig vänder sig om frågar - Pratar du med oss? Haha hemskheter, tror att hon hörde samtalet för hon började som skratta, Tror hon drev med oss. Sjukt söt tant iaf. 

Kvällens planer är troligast att övningsköra och planera min framtid. Jisses, Helt galet att man går ut snart ju! Tänkte nog göra lumpen sedan söka till polishögskolan i antingen Umeå eller Solna, we'll see. 18 bast och man ska bestämma vad man vill redan... Jisses.


blivande polis?


Kommentarer
Postat av: maria

Flytta inte längre än till Umeå................bara tanken får mig tårögd. stanna ba

2011-03-24 @ 12:59:22
Postat av: moa

Du vet att jag helst stannar i norrland, finns så mycket här ja skulle sakna, du är en av dom<3

2011-03-24 @ 16:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0