-maria

Vad händer saik? nu är det andra gången jag har en sån jävla ångest när jag tittar på hockey att jag tror jag ska svimma. Låter överdrivet men det är sant, säger som Robert" Samma jävla hockey ångest som alltid". Hur som helst så blev det att kika hos moster och nu har vi kommit oss hem och har krupit ner i sängen. Hela helgen är spikad vilket känns väldigt skönt, imorgon väntar disney kväll hos Åström trevligt värre men nu ska jag ta och dejta john blund. Pussnatt.
Ungefär så där såg jag ut när Luleå gjorde mål, förutom att jag skippade vita läppar vilket jag är väldigt glad över, fatta inte vad jag tänkte med. Aja en gammal bild dock en underbar sommar med min M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0