-maria

Nu har jag och Moa gjort bort dagens jobb vilket känns väldigt skönt, snart är det uppvisning endast 4 veckor kvar och jag hoppas verkligen det blir bra den här gången. För ett år sedan blev det lite kaos då vi hade uppträdande i aulan. Men nu har iallafall jag och Moa gått olika vägar men ska bara fixa mig lite och piggna till sedan drar jag mig till vinkelgränd, då blir det att fixa hockeybiljetter,dricka gott och hitta på något kul. Men nu ska jag dricka upp colan som jag och Johan inte fick i oss igår och sedan blir det fix. Ha en trevlig lördag för det ska iallafall vi ha!♥

Bjussar på en väldigt "fin" bild. Jag ser ut som en gammal tant och Moa allmänt glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0