- Maria

Onsdag:
Som jag sa tidigare for jag ut även fast jag hade planerat en hemma kväll, vilket var ett smart drag av mig. Fick skjuts av min fina vän Simon till förfesten sedan drog jag och tjejerna nästan lika fort till Olles. Dock kom vi så klart inte in och vi drog vidare till allstar, stannade där ett tag och sedan max. Där kom vi på den bra idén att köra twiser riktigt kul! Sen följde vi Westin en bit efter det blev det att cykla hem till Anton, där jag och Moa levde om en smula för mycket. Sen for vi hem och sussade gott, mycket lyckad kväll!
Torsdag:
Jag och Moa tog oss en lugn torsdag kväll då vi åt god mat,älven, bakade, cykling, film osvosv.
Fredagen:
Blev upphämtad av Emma och sedan for vi och skjutsade Viktor. Efter det for vi och köpa lite gott och begav oss hem till henne och slog igång big brother. Vi både började bli rastlösa och bestämde att köra runt så vi brummade omkring och mötta tex på någon som åkte fast för fort körning. Sen blev det att busa en massa, spela in fula videos och blev mycket skratt på det! En riktigt lyckad kväll med min efterlängtade Emma. Men nu ska jag somna till tven så vi hörs sen!!pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0