He was so easy to love. But I guess that love wasn't enough. -maria

ååh..



Nu fyller min stjärna hela 18 år, känns som det var igår vi började räkna ner tills jag fyllde 18. Tiden har gått så otroligt snabbt! Även gällade våran vänskap, hittade varandra någon gång i mitten av ettan. Det tog inte lång tid innan vi började öppna upp oss för varandra och vi hade våra deep talk. Som kunde vara i flera timmar. Vi båda har haft våra upp och ner gångar och vissa dagar har varit tyngre än andra. Men som vi alltid har sagt "vi klarar det tillsammans". Vi har faktiskt varit med om det mesta tillsammans, av någon anledning händer det alltid knasiga saker när vi umgås. Vilket brukar leda till ett gott skratt eller ilska. Men du en riktigt go tjej och jag hoppas du får den finaste födelsedagen♥

Kommentarer
Postat av: Bonto

Naw Maria du är finast! Jag håller med dig om att då vi är med varann så händer det alltid något (oftast oväntade och oönskade saker). Men vi blir inte ens förvånade längre. Synd att du var sjuk då jag fyllde år, men precis som du sa så får vi ta igen det någon annan gång!

2011-06-25 @ 17:42:34
URL: http://bonto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0