Palla -maria

Ser ut som jag har dragit på mig halsfluss, så ska följa Moa och tatuera sig imorgon sen stannar jag inne resten av mitt liv....(okej överdriver kanske lite). Men vill verkligen bli frisk innan midsommar, men har jag denna äckliga sjukan kan jag ju glömma det. Åååh jag orkar inte, typiskt just då man har fått sommarlov, jag brukar ofta vara förkyld men så här ont tror jag aldrig jag har haft. Nu ska jag lägga mig i sängen och tjura och hålla alla fingrar jag har på att det är en vanlig förkylning.

Kommentarer
Postat av: Emma Lundberg

Har du halsfluss Maria? TYP det värsta man kan få, kan du prata/svälja någonting? Jag dog typ när jag hade det.

2011-06-18 @ 14:34:22
URL: http://eeemmalundberg.blogg.se/
Postat av: Emma Lundberg

Nej inga vita prickar, men skitaröd i munnen! For ju till vårdcentralen och kollade upp.. Fick ju pencillin för det!!

2011-06-18 @ 17:42:01
URL: http://eeemmalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0