In my dreams, I'm jealous all the time then I wake, I'm going out of my mind - Moa



Eftersom jag legat inne hela dagen och inte gjort något vettigt, kan jag inte sova. Har egentligen ingenting att skriva om heller men eftersom det inte finns så mycket bättre att göra bloggar jag. Vet inte hur lång tid det har gott sedan studenten är nämligen helt borta redan nu. Tisdag är de va? Det betyder att midsommar närmar sig! Och helgen därefter stadsfesten så det är ju någonting att se fram i mot iaf. Kollar brevlådan rätt flitigt nu också, intagnings/ tyvärr du kom inte in brevet från GMU är väll påväg...Nästan. Den 4 juli får jag veta hur min framtid ser ut och jag ber då till gudarna att det är i Enköping och grund militär utbildningen! Annars har jag inte den minsta aning om vad jag ska ta mig till! Troligast söka mig ett jobb här i Skellefteå, men det känns tragiskt när jag vet vad jag annars skulle kunna göra. SÅ Håll tummarna för mig:) Nu ska ja slå igång en film och försöka sova. Dröm fina drömmar!




Kommentarer
Postat av: Ulla

Klokt citat av Mr.Cobain, tänk på det! Puss♥

2011-06-21 @ 22:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0