Döda lite tid -maria

MINA TRE FAVORITFÄRGER:

färg 1: Svart
färg 2: vit
färg 3: Röd kanske, vet inte(a)

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Ja!
Fått ditt hjärta krossat: Mja sårad.
Träffat någon som förändrat ditt liv: Nja inte riktigt men ja vettja.
Fått reda på att någon har pratat om dig: Haha vardagsmat;-)
Kysst en kompis: Ja.

BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn: Haha nej, isf mitt efternamn för det är otroligt jobbigt att behöva stava det jämt. Eller "Va? säg ditt efternamn igen".
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Feestade med fint folk, Träffade bäästa Larsson.
Vilken tid vaknade du idag: Kring 11.
Vad gjorde du igår runt midnatt: Försökte sova, gick inge vidare.
Någonting som du längtar till: Stockholm!! och att bli frisk.
Senaste gången du träffade din pappa: Nyss.
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Mitt immunförsvar kanske, börjar bli ganska less på att vara sjuk på heltid.
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Jajemen.
Vad gör dig irriterad just nu: Min onda hals.
Långt eller kort: Nja långt antar jag.
Vad gillar du gällande dig själv: Att jag är bäst, hehe närå.

DIN FÖRSTA:

Operation: 6an.
Piercing: öronen sedan naveln.
Tatuering: Det kommer snart!!
Bästa vän: Alicia Austvik.
Sport: Fotboll tror ja?
Husdjur: Kaniner.
Vaccination du minns: Ingen aning.
Förälskelse: Min första riktiga måste jag nog säga Thomas.

Alkohol du drack: Haha vill helst glömma den dagen.

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögon!!
Kramar eller pussar: Hmm pussar kanske.
Kortare eller längre: Längre helt klart.
Romantisk eller spontan: Både och helst.
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar.

 


Nu ska jag lägga mig och slå igång en film, att bara ligga hemma ensam är inte min grej.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0