Du hade tid -maria

Senaste 

Låt du hörde: Du hade tid - Lars winnerbäck

Film du såg: Skräckisen jag och Moa såg igår, minns inte namnet.

Mat du åt: Pasta,bacon och någon slags ost låter kanske inte så gott, men det är muuums!!


Kram: Moa.


Puss: J.

Känslan: Att livet leker.

Resa: Puh, stockholm men vet inte om det räknas som resa men.

Glädje: Idag.

Dröm: För någon dag sen då jag drömde om Anna,hennes mamma osv. Sjuk dröm kan jag lova.

Person du träffade: Mamma.

Personen du pratade i telefon med: Moa.

Personen du fick sms av: Robin.

Gången du åt 7-eleven korv: Aldrig ätit den.

Gången du var utomhus: 4-5 tiden.

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Jag vet inte, kanske någon gång i veckan. 

Saken du köpte: Gott.





Allmänt:

Ska bli skoj: Trästocks och stockhoolm!!


Ska inte bli skoj att: Börja om skolan.


Sparar till: Stockholm.


Pålägg som gäller: Skinka.


Önskar att jag var bättre på:


Dagens dryck: Vatten och mjölk. Behöver cola!!


Vad saknar du: Spelar ingen roll.


Tre band/artister: Maggio, håkan hellström och den andra får ni klura ut(kommer inte på ngn mer)


Vad har du gjort idag: Vart med Moa, åkt inlines, solat, spelat olika grejer, lagat mat osv.


Brukar du svära mycket: Tyvärr.


Hur tidigt stiger du upp: 12 tiden oftast.


Vad ska du göra ikväll: Bara ta det lugnt framför tv och mysa.


Hur många timmar sover du per natt: Oftast för lite.


Vem är snyggast i världen: Haha svårt att säga, men säger som alltid Channing tatum!


Vad är det för veckodag: Tooorsdag.


Bästa saken som hände dig förra sommaren: Just då tyckte jag nog min f.d pojkvän som jag hade då, men annars helgen i Umeå osv.


Favoritplagg i garderoben just nu: Förtillfället short,klänningar och linnen.


Längd: 166.


Vikt: Någonstans vid 50.


Byter gärna garderob med: Lauren conrad kanske, hela hon är förbannat snygg!


Byxa eller kjol: Byxor.


Senast utlästa bok: Pojken som kallades det kanske, läser typ aldrig.


Mitt rum kan beskrivas som: För tillfället mysigt med ljus och välstädat.


Mig själv med tre ord (just nu): Glad,varm och en gnutta uttråkad kanske.


Jag tränar: ingenting(a)


Jag ville bli när jag var liten: Vet bara att mina planer var att bli rik.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0