Mobiltjoller -maria

Har haft en trevlig kväll med Elin men nu kör vi lite mobiltjoller, så dödar jag lite tid hehe.

Namn: Simon Larsson
När fyller han/hon år?: 8 Augusti
Vart träffade du han/hon?: Första gången, Olles.
Är hon/han rolig?: Absolut.
Tycker du om honom/henne?: Klart det.
Beskriv honom/henne: En go grabb.

Namn: Anna Westin
Har ni träffats?: Ja, mycket på sistone till och med hihi!
Är ni bra vänner?: Ja, kommer henne närmare och närmare.
Kan du lita på han/hon?: Jaa! litar på henne otroligt mycket och har nyss lärt känna henne typ.
Hur länge har ni kännt varandra?: Alltså kan som inte sätta fingret på det, eftersom vi har vart bekanta(eller vad man ska kalla det) ett bra tag men börjat umgås sen några veckor tillbaka.
Beskriv honom/henne: Kung!

Namn: Moa Grönlund
Var träffades ni första gången?: Hos min moster.
Är personen viktig för dig?: OM hon är!! finns inga ord för det.

Namn: Johan Winnered.
Hur länge har ni känt varandra?: 3-4 månader kanske(?) ingen aning faktiskt hehe.
Har du kysst honom/henne?: Ja.
Kan du berätta hemligheter för den personen?:Det tror jag!

Namn: Anna Wikström
Är ni släkt?: Nej.
Hur är han/hon till sättet?: Underbar!!
Känner du honom/henne bra?: Absolut, hon är en av miina närmaste.

Namn: John green.
Hur gammal?: 20/21 år
Bor?: Ingen aning faktiskt, bara träffat honom en gång så.
Hatar du personen?: Neeje! väldigt trevlig prick.

Namn: Juan Velandia
Har du kramat henne/honom?: Det  har jag gjort.
Har du sett personen full?: Ja, har nog sett han fler gånger full än nykter;-)
Är personen äldre än du?: Jajemen det är han.

Namn: Alicia Austvik.
Är han/hon vacker?: Absolut!
Minne av personen?: Har känt henne nästan hela mitt liv, så ett antal;-)
Har du hennes/hans msn?: Ja det har jag!

Namn: Thomas Johansson.
Står han/hon nära dig?: Jadå, men har vart närmre!
Har du kramat personen?: Flera gånger.
Har du varit förtjust i honom/henne?: Jaa absolut, han har varit min bästa vän och pojkvän en gång i tiden=)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0