Resten av mitt liv -maria

Igår förfestade vi hos Anna med härligt folk! Bilden ovan är ett av försöken till att ta en grupp bild och kan lova jag har minst 10 stycken till men antigen blundar någon,ena hoppar,någon tittar bort,håller för ansiktet osv. Så den här får duga, jag håller just på att öppna käften sen har vi även en halv Anton..Väldigt lyckat;-) Emmeli var även med! Blev att fara från trästocks rätt tidigt för att sedan sitta på max där dom flesta var trötta och bara ville hem och min röst var helt bort. Som den även är nu, får se hur det blir ikväll om man stannar hemma eller så blir det att tagga om,tagga rätt.


Kommentarer
Postat av: Beeea:)

Vilken fin bild går det bra om jag tar och lägger ut den på facebook? ;)

2011-08-04 @ 13:01:28
Postat av: M&M

Klart du får :)

2011-08-19 @ 08:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0