Uttråkad -maria

Ta fram din telefonlista och blunda, bläddra neråt och låt den personen du stannar på fylla ut dina svar

Namn: Alicia Austvik.
När fyller han/hon år?: 10 feb.
Vart träffade du han/hon?:
alltså första gång? isf skolan.
Är hon/han rolig?: ja får mig alltid ett gott skratt när jag umgås med henne!
Tycker du om honom/henne?: Absolut har ju vart min bästa vän sen förskolan typ?
Beskriv honom/henne: En otroligt bra vän, synd bara att vi har glidit.



Namn: Anton Karlsson.
Har ni träffats?: klart.
Är ni bra vänner?: ja en av mina närmaste.
Kan du lita på han/hon?: absolut!
Hur länge har ni kännt varandra?: puh 2 år snart? eller
Beskriv honom/henne: Lätt att prata med och har sina klockrena kommentarer. Han är även singel verkar vara väldigt viktigt för honom att jag nämner det och lätt att få.. ;)



Namn: Anna bonto wikström.
Var träffades ni första gången?: Skolan.
Är personen viktig för dig?: Frågan är vad jag skulle göra utan henne?♥


Namn: Ida green.
Är ni släkt?: haha nä.
Hur är han/hon till sättet?: Så jävla klockren person, sprider glädje utan tvekan!
Känner du honom/henne bra?: njaa bra och bra men gick iv med henne.

Namn: Anna öhman.
Hur gammal?: 18.
Bor?: Skellefteå.
Hatar du personen?: Nejnej har bara pratat med henne några få gånger så känner hon inte.

Namn: Simon Larsson.
Har du kramat henne/honom?: Jajjemen det har jag.
Har du sett personen full?: det också.
Är personen äldre än du?: ja men bara några månader, det gills int:$



Namn:Daniel omayrat.
Är han/hon vacker?: Ja han ser bra ut!
Minne av personen?: Ja har gått samma klass som honom typ hela mitt liv, knas är han;-)
Har du hennes/hans msn?: Ja det har jag.


Namn: Emil gustafsson
Står han/hon nära dig?: Var med honom massa förr, men ja det gör han väl:-)
Har du kramat personen?: Det har jag!
Har du varit förtjust i honom/henne?: hihi nejnej men grabben är kung!




Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, vad skulle du göra utan mig det är den stora frågan <3

2011-01-20 @ 19:14:19
URL: http://bonto.blogg.se/
Postat av: Antek

Jag är inte bara lätt att prata med, utan jag är även lätt på alla sätt! OUCH!



Btw Maria du glömde nämna att jag är singel ;D holler at me!

2011-01-20 @ 20:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0