Time after time -maria

Visste du:

att jag vill: att min klump i magen ska bort.
att min senaste kyss: var för lite mer än en vecka sen.
att jag pratar: rätt mycket, att vara tyst är inte min grej.
att jag inte gillar: att bli sviken.
att min första riktiga kyss: var för flera år sedan.
att jag avskyr när folk snackar: skit när dom inte känner en.
att kärlek är: en underbar känsla när det går som det ska.
att jag gillar: godis och allt sött.
att sist jag grät var: inte allt för länge sen.
att min mobiltelefon är: en sak jag måste ha med mig.
att när jag vaknar på morgonen: kollar jag alltid på mobilen först.
att innan jag går och lägger mig: smörjer jag alltid in läpparna och slår på tv och somnar till den.
att idag så är jag: otroligt trött men snart kommer E och det ska nog pigga upp mig lite!
att just nu tänker jag på: nått jag inte vill nämna här.
att i natt ska jag: sova goooottt.
att imorgon kommer jag: gå till skolan och sedan cykla till jobbet.
att jag hoppas: att allt ska bli bra.
att just nu vill jag verkligen: åka utomlands.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0