Helgen -maria

Jag har haft det mys hela helgen.

 

Fredagen:

Det blev att laga kinamat med lundberg som blev huuur god som helst och sedan for vi och köpte massa gott och slutade med att jag började må illa för jag hade ätit för mycket men det var det värt. Mycker prat,tv,musik osv.

Lördagen:

Gick i 1000 grader minus och mötte upp Moa på obs(jaja coop) och köpe godis och annat för ca 100:- sen blev det hem till mig och spela spel, se skräckis,tände ljus och åt upp allt gott men tröttheten tog över vid 12 så vi gick och la oss och såklart somnade Moa tidigare än mig som vanligt så jag nötte lite dator.

Söndag:

Vaknade upp bredvid bästavännen, lagade mat och sedan en sväng till stan och blev ett par jeans och nagellack rikare. Senare när jag kom hem fick jag veta att pappa har tänkt köpa en ny mobil åt mig IGEN, fick nämligen en ny för typ 3 dagar sen men han verkar tycka att jag förtjänar en nyare, håller med honom hehe.

 

Menmen nästa helg blir det andra bullar, PAAARTY och peppada till tusen!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0