Forever -maria

Går kvällen var toppen även fast det blev mest skrik för vi spelade nämligen tv spel, slutade med att vi slängde dosan i golvet och stängde av skiten. Blev sedan att spela poker med Moas familj och dom alla fick sig ett gott skratt för vad jag än sa blev bara fel, tur att jag kan underhålla folk iallafall även fast det inte var meningen men är van;-) jag vet att dom älskar mig iaf hihi

Ikväll blir det att fara och köpa marshmallows(stavning?) och fara och grilla, myypys och sen blir det säkert en nattpromenad i den vanliga ordningen. Kan även passa på att berätta hur mycket jag saknar min datorn, laddaren har nämligen gått sönder men på tisdag ska det vara fixat så får stå ut!
Kommer bli gamla bilder ett tag eftersom har ju inte min dator som sagt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0