18 januari -maria

Varför kan vi aldrig vara seriösa på kort?
Men den där kvällen var kung, underbart folk,dricka,lekar,tårar,glädje osv!

Imorse när jag tog på mig mina jeans insåg jag hur otroligt ont jag hade i magen vilket ledde till att jag stannade hemma. Som tur är magonten borta och jag är på bena igen har haft en lugn kväll med kakor,godis,chips osv kanske inte det bästa efter att jag har haft ont i magen men. Sen har jag även hunnit med att slåss med mamma och insåg att jag var starkare än henne, jag är inte så klen som alla tror;-) Men nu ska jag fortsätta äta gott och mysa framför tv. Ha det gott pojkar&flickor!

 



Sämst bild men här är min nya älskling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0