-maria

1. Det första du tvättar i duschen? nja stoppar alltid in ena handen.
2. Gillar du kaffe? nä inte värst, isf ska man ha 100 sockerbitar i.
3. Hur mår du just NU? är ny vaken så trötter.
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? hehe.
5. Berätta om din senaste dröm:
puh jag minns typ aldrig vad jag drömmer.
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? nja jag tvekar faktiskt.
7. Vad vill du ha just nu? en varm sommar kväll,shorts och härligt folk.
8. Har du räknat till 1000 någon gång? säkert någon gång jag var liten.
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? nej slickar nog för det mesta.
10. Använder du smileys? Nja oftast, beror på.
11. Har du träffat någon kändis? Träffat och träffat, men sett håkan hellström bla!


12. Gillar du keso? nesch.
13. Vilken låt hade du sist på huvudet? gick runt och sjöng på man boy igår på skolan........... Skylle på Adam som sjunger på den alldeles för ofta.
14. Hur många länder har du besökt? skit många ni skulle bara veta... 
15. Är dina föräldrar stränga? Dom har varit, vilket jag förtjänade har haft mina busiga perioder hehe. Men inte nu
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? jag skulle vilja men skulle jag våga? naah tror inte det.
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? nja mina ringar bla.
18. Brukar du hyra film? Nja ladda hem är smidigare hihi.
19. Var kommer du vara på lördag? Nja på morgonen jobbet sen vet jag inte.

20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? Nja jag var ju inte där men.
22. Vad åt du till lunch? har inte hunnit äta lunch.
23. Har du lockigt hår? Nja lockigt och lockigt, mer vågit typ.
24. När grät du senast? Förra veckan tror jag.
25. Har du gått in i en vägg någon gång? Jo efter jag hade tagit en spruta(a).
26. Favoritårstid? soooommmar.
27. Vem höll du senast i handen? han


28. Sover du med TVn på? ja typ alltid förutom när jag sover med någon.
29. Tycker du att du är gammal? ja jag är ju hela 18 år, ojojoj.
30. Är du mörkrädd? nja alltså beror på om jag har sett någon skräckis på tv eller något och gillar inte att gå hem på natten själv.
31. Gillar du ditt liv just nu? jadå det gör jag, men några saker fattas väl.
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? Ja det har hänt.

33. Har du bra syn? skulle jag inte påstå, men sssch det gör inget.
34. Var är dina föräldrar just nu? dom är väl på jobbet.
35. Vad har du på dig just nu? Tights och en stickad tröja som visar ena axeln(vet inte vad dom kallas)
36. Vad var det senaste du köpte? jeans.
37. Hatar du mer än 3 personer? hatar är ett starkt ord, ogillar kanske men inte hata.
38. Använder du sushipinnar? nej behöver inga såna.
40. Äger du ett vapen? haha nej det gör jag inte.
41. Gillar du ditt hår? nja till och från, men det är oftast jobbigt.
42. Gillar du dig själv? ibland, ibland inte.
43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? nja kan prata med mamma om allt men pappa finns där för andra saker, så svårt men typ mamma.
44. Hur ofta använder du MSN? fick världens vändning från att nästan aldrig vara inne från att alltid vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0