Har tråååkigt -maria

Lovar du att vara ärlig? Jadå

Du heter: Maria.
Smeknamn: Marre eller Marran.

Låt som när du är ledsen sörjer till? Finns många!

Beroende av: Cooola.

Vem behöver du mest just nu: Mina finaste.

Vad tror folk om dig? Ser tydligen dryg ut iaf.

Stämmer det? Haha nä skulle inte kalla mig dryg.

Vad får du oftast komplimanger för? Ögonen,håret och mina ben.
Vad säger du för att imponera på någon?
Min pappa är rik,ska vi knulla? eller så inte.

Hur imponerar man på dig? Nah är väl lite olika.

Brukar du skratta för dig själv? Haha ja händer för ofta.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Vart är du?.

Var bor du? Sörböööle.
Trivs du där: jadå varför inte.

Äger du några converse: Nopp, typ alla mina skor har klack.

Sprit, cider, vin eller öl: Sprit och cider.

Brukar du bli för full: Händer, men sällan.

Vad har du för mobil operatör: Halebop.

Är du allergisk mot något: Kiwi och tomat men äter både endå hehe.

Har du haft sex idag: Nopp.

Nästa mål i ditt liv: Få ett jobb med bra betalt så jag kan flytta hemifrån.

Hur svarar du i mobilen: Oftast "hallå".

Vem ringde du senast? Anna.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Heeemligt hehe.

Antal timmar sömn inatt: 6 kanske.

Sov du ensam: Nopp.

Brukar du komma i tid: Är sämst på det.

När mår du bra: när jag är med mina fina.

När blev du fotad senast: Helgen.

Hur känner du dig nu: Förvirrad.

Vanligaste färg på dina kläder: Svart eller vitt.

Vad tycker du om fötter: Haha jaadu, finns väl inte så mycket att tycka om dom.

Vad saknar du: Vääärme.

Hade du en bra kväll igår: ja förutom att komma på en jävla daans.

Favorit dryck på morgonen: Cola(a) eller oboy.

Rakar du benen: jadå.

När brukar du oftast gå och lägga dig:Oftast vid 12-1 på vardagarna.

Är du blyg? Oftast inte,eller kan hända när den andra personen är blyg.

Sysslar du med någon idrott: Någon slags dans.

Uppvärmning hihi

 

Vill du hellre ha mail än brev: Kollar aldrig mailen typ.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Att man kan bli intresserad men inge mer.

Har du spytt offentligt: jo.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: ha sex,runka.

Är du nöjd med ditt liv: jaadå.

Är du bortskämd: nejdå pappa gillar bara att ge mig det jag vill ha hehe.

Vad gör du i morgon: Skola sen matlagning(TÅRTAA!!!)

Vad är det värsta du vet? Falska personer.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Att mitt studie blev slut efter en vecka denna månad säger ganska mycket.

Vad längtar du till? sommarlovet!!

Har du bra vänner och äkta vänskap? utan tvekan!

Vad använder du för shampoo? bed head, mumms luktar godis! tyvärr några hundralappar för dyrt egentligen.

Vad är det finaste du fått? Mina vänner.

En speciell dag du minns: Finns masssa.

Hur gammal är du: 18.

Om fem månader: Är det sommarlov och jag lever livet.

Du samlar på: ingenting.

Gröna eller röda äppeln: Röda.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Anna♥

Gillar du golf: Minigolf är kul(när det går bra)

Har du sovit i din egna säng inatt: Ja.

Har du strumpor på dig nu: Yes.

Är det okej att gråta: Absolut!

När grät du senast: Någon dag sen.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Bjuder mina fina på en utlandsresa och lever livet som aldrig förr.

Bär du glasögon eller linser: Nopp. ser sämst dock men ssch.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Neje.

När går du upp ur sängen en helgmorgon: 12-1 beror på om jag sover själv eller inte och vem jag sover med.

Har du piercing: Naveln.

Vill du gifta dig: Ja.

Vill du ha barn: Jaaaa!!

Solar du ofta: På sommaren oja.

En oklar gård som kanske syns hehe.

 

Är du bra på att laga mat: När jag orkar anstränga mig så.

Är du flygrädd: Hehe jaaa.

Hur vig är du: Haha jadu inte mycket.

Är du musikalisk? Ja gudja, ni som har hört mig sjunga vet.

Vad dricker du helst när du är törstig: Cola så klart.

Vilken är din favoritglass: Twister.

Tror du på ett liv efter döden: Njaa typ.

Tycker du om sushi: Usch.

Vad äter du helst när du ser på film: godis,chips.popcorn och dricker cola till det.

Bor dina föräldrar tillsammans: Yeess.

Har du tandläkarskräck: Usch, hatar att vara där.

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Allt förutom morgonmänniska.

Vilken ögonfärg har du: Bruna och brun gröna i solen.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Jo.

Biter du på naglarna: Nej.

Röker du: Händer.

Hur ofta tränar/motionerar du: Haha aldrig, sånt behöver inte jag ;-)

Senaste låt du hörde: Vet inte, har glömt bort att sätta på musik.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha nej det är verkligen inget bröllop på gång =P Fick bara lite inspiration från en blogg + topmodel :) Men fina var dom :)

kram

2011-02-23 @ 18:22:05
URL: http://peandersson.devote.se/
Postat av: AnteK

Alltså... kanske världen längsta lista :D:D:D

2011-02-25 @ 01:04:30
Postat av: maria

hahah men fan vad du klagar Anton............

2011-02-25 @ 08:05:42
Postat av: Antonk

Hahaha klagar inte ... kommenterar ;)



och den var intressant.. men jätte lång!

2011-02-25 @ 18:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0