Tack för igår! -maria

I fredags så överraskade Elin, Moa och Anton mig med att sätta mig på bussen och såg ut som bilden nedanför. Såg absolut ingenting! Klockan var ungefär halv sju så jag var dödare än dödast. Kan även ge er ett tips, låt aldrig Elin leda dig om du blir blind, du lär bryta ben då också! Tror jag höll på ramla tusen gånger för hon glömde säga till när det kom grejer ivägen.. Vi åkte iallafall till Umeå och fick något som kommer följa med mig hela livet, en tatuering. Så söööta! Plus massa mat, en halsduk och bussresan dit och hem osvosv. Är så otroligt tacksam mina fina vänner!♥

Elin sätter på mig hörselkåpan
Jag: Elin jag hör dig?
Elin: Jamen så bra då.
Jag: Trodde jag fick hörselkåpor för att jag inte skulle höra något?
Elin: Jamen justja!

Som tur är jag den lite smartare i släkten:-)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0