Innan jag nattar! -maria

Namn: Mariaaa

Piercingar: Naveln och öronen.

Tatueringar: Inga, men kommer.

Längd: 166!

Skostorlek: 37-38.

Hårfärg: Mörkbrunt.

Fräknar:Närå.

Motto: Nja har inge speciellt nu men "ångra aldrig något som en gång fick dig att le" är inte helt fel!

Önskar du att du bodde någon annanstans? Ibland, ibland inte.

Tycker du att du är attraktiv? Haha men lägg ba av.

Dricker du? Ja ibland så.

Röker du? Händer.

Vilket schampo använder du? Orkar inte tänka:$

Vilken parfym använder du? Vet inte vad den heter, men en från make up store använder jag mest just nu iaf.

Vad är du rädd för? Bli lämnad, nålar osv.

Gillar du att tvätta? Nä är väl inge kul.

Gillar du berg- och dalbanor? OM jag gör!!

 

Senaste...

Personen du träffade? Emma bla

Personen du kysste: Jjjj

Personen du kramade: Emma

Personen du ringde? Dansen.

Personen som ringde dig? Johan.

TV-program du såg? Mja vet inte? har inte tittat på tv dom senaste dagarna.

 

Favorit...

Låt: Tror faktiskt inte jag har någon favorit just nu, allt möjligt!

Sak att göra: Umgås med fina personer!

Sport: Hockey är underhållande att titta på! Så länge det är skellefte som spelar.

Dryck: Cola helt klaart.

Kläder: Mjukis kläder eller mina ljusa jeans och någon tröja till.

Film:

Bil: Haha alltså jag och bilsorter.. så länge den ser fräsch ut så! Utan tak är aldrig fel;-)

Serie: Pretty little liars

 

Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? Haha mja det har jag.

Gråtit över en flicka? Det med!

Ljugit för någon? Nja alla har väl ljugit någon gång.

Varit i slagsmål? Nä.

Blivit arresterad? Haha.

Träffat någon från internet IRL? Joru.

 

 

Antal...

Gånger du varit kär? Riktigt kär har jag vart 2 gånger.

Gånger ditt hjärta brustit? Nja 1-2 töp.

Hjärtan brustet på grund av dig? Nja önska jag kunde skriva ingen här.

Tjejer du kysst? Haha inte räknat precis, men i fyllan har det väl hänt några gånger.

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Alicia♥

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Mja typ någon enstaka gång bara.

 

 

Senaste...

Boken du läste? Pojken som kallades det.

Personen du fick e-mail av? Alltså jag och mail passar inte ihop..

Personen du fick brev av? Typ tandläkaren(?)kul.

Personen du fick sms av? Emma.

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Någon dag sen.

Saken du köpte? Kladdkaka och glass till mitt firande till Emma!

Vad har du gjort idag? Hängt med Pea och på kvällen med Emmsii!

Var det kul? Haha absolut! (frågan lät så töntig på något vis:$)

Brukar du svära mycket? För mycket.

När stiger du upp på morgonen? Nja kring 12 men idag blev jag upp sliten 8= en död kvinna.

Vad har du på dig? Dans byxor,linne och en kofta.

Vad ska du göra ikväll? Nja är ju en ny dag nu, så ska träffa min efterlängtade Moa!!

Vad är du allergisk mot? Tomater och kiwi men äter det iaf.

Var har du ont? ingenstans.

Använder du hårspray? Yes, inte lätt att få mitt hår som jag vill annars.

Kan du stå på händer? Hehe nä.

Håkan Hellström eller The Ark? HÅKAN♥

Salt eller socker? Socker!

Gillar du ketchup? Älskar*

Är du glad nu? Absolut, men trött som stryyyk.

Var du glad igår? Ja gick runt med en klump i magen som försvann!skönt.

Vad dansar du till? Party låtar;-)

Stockholm är... ? bättre än skell.

Göteborg är... ? Aldrig vart där.

Kan du sjunga? Haha roligt att jag och Emma hade den diskutionen idag.

"Jag är ju bra på att sjunga"

"Nä Maria det är du inte.."

"Jo lovar, jag är det"

Sen fortsatt det i någon timme ;-)

Spaghetti eller makaroner? Makkisar!

Land du vill besöka? Åh vart som helst just nu känns det som.

Hahah orkar inte med bilderna som blev tagna den här kvällen, för fina.........

Sen hänger inte bilderna ihop med texten som ni kanske har sett ;-)


Kommentarer
Postat av: wesslan

haha sista bilden (L)

2011-08-21 @ 16:14:33
URL: http://annawestin.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0