-maria

50 frågor.

Lånade listan av eeeelinL.


1. Hur gammal är du om fem år? 23 år, storing.


2. Vem var den sista du träffade? Dans barnen.


3. Hur lång är du? 166 hela cm.


4. Vilken var den senaste film du sett? puh minns faktiskt inte när jag såg film senast.


5. Vem ringde du senast? Johan.


6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Till Anna "blev precis ett mål...moget"


7. Var är dagens planer? Just nu sitter jag och ser hockey men senare ikväll ska jag och Moa dejta, det står bio på schemat.


8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? hm det beror på, typ endå prata i telefon men det beror på som sagt.


9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta.


10. När såg du senast din mamma? Ser henne just nu, hon sitter i soffan bredvid.


11. Vilken ögonfärg har du? Brun.


12. När vaknade du idag? halv 9 ungefär, var inte det enklaste att komma upp.


13. Har du någon gång hittat en katt? nej det har jag icke gjort.


14. Vilken är din favoritplats? Det finns många=).


15. Vilken plats föredrar du minst? där jag inte trivs.


16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag har faktiskt ingen aning men jag hoppas jag har världens finaste familj och ett bra jobb.


17. Vad skrämde dig som barn? Typ pappa när han var skäggig hehe.


18. Vem fick dig att skratta senast? Jag själv typ:$.


19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Jaa det är jag.


20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar, klara inte av stationär.


21. Sover du med eller utan kläder på dig? Oftast bara trosor men ibland trosor och bh.


22. Hur många kuddar har du i sängen? 3. 


23. Hur många landskap har du bott i? Ett.


24. Har du någon gång spytt på fyllan? Nja kan väl ha hänt hehe.


25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Beror på men inne är jag helst barfota iaf, sockar är bara jobbiga. 


26. Är du social? Ja det är jag.


27. Vilken är din favoritglass? Twister.


28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Reeeeesa. eller det beror på hur mitt liv ser ut då.


29. Tycker du om Kinamat? MUMS.


30. Tycker du om kaffe? Nämen usch.


31. Vad dricker du till frukost? Ja idag drack jag cola. 


32. Sover du på någon särskild sida? Vänster. 


33. Kan du spela poker? Det har typ gått bra en gång.


34. Tycker du om att mysa? Haha jamen det är klart.


35. Är du en beroendemänniska? Beroende av vad? men ja det är jag säkert.


36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej ingen jag kan komma på iaf.


37. Vill du ha barn? Gudja!!


38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska men det är inte min starka sida.


39. Har du någonsin åkt ambulans? För många gånger.


40. Föredrar du havet eller en pool? Poool helt klart.


41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och gott.


42. Äger du dyra smycken? Nej inte speciellt.


43. Har du någon gång testat narkotika? Nej det har jag inte.


44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Chicken mcnuggets.


45. Vem är den roligaste människan du känner? Alltså är svårt att säga men tex Simon Larsson är en rolig prick.


46. Välj ett ärr på din kropp? Har ett stort ärr på armbågen efter jag krossade armbågs kulorna.


47. Vad har du för ringsignal? Någon Noki signal, orkar inte ändra. 


48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Tror jag inte.


49. När var senast som du var i kyrkan? Det var ett tag sen.


50. Vart togs din profilbild för din blogg? Orkar inte kolla vilken vi har:]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0