Finafina du -maria

Man kan tro att jag pratar om mig själv eftersom jag typ tar upp halva bilden, men så är inte läget.
Älskade du.
Vad som än händer och vart du än flyttar kommer du alltid vara en stor del av mitt liv. Jag har haft dig i mitt liv i ungefär 12 år, vi har inte alltid vart lika nära men dom senaste åren har gjort att jag inte kan tänka mig ett liv utan dig. Du har sett mig i alla lägen, glad, ledsen, arg, förbannad, besviken, onykter, nykter (antagligen hehe), flummig, galen, konstig, gnällig, lycklig, kär osvosv. Men hur jag än har mått har du alltid stöttat mig och vart vid min sida. Du har torkat mina tårar men även skratta med mig, du har stötta mig men även sagt till mig när jag gjort fel, du har bärt mig när jag har skavsår men även när jag är trött i bena, du fyller på mitt glas när ditt är tomt. Du har sprungit från trästocks festivalen hem till mig bara för att jag var ledsen. Men framför allt har vi skrattat så vi inte kan stå längre, så du får hicka och så att jag lägger mig på golvet/marken. Alla galna minnen med dig komme jag aldrig glömma och alla skratt med dig är oförglömliga. Älskar dig nu,imorgon och föralltid!

Kommentarer
Postat av: Ulla

Så fin DU är Maria!

2011-04-05 @ 07:06:43
Postat av: M

Snyft, Du är så förbaskat fin maria, mer osjälvisk och roligare människa fårman leta efter! Älskar dig och kommer alltid finnas här men det vet du redan.

PUSS.



Ush ska ju till skolan ju. Är bara att tårka tårarna och dra på lite mer mascara. Tack så JÄVLA mycket ;)<3

2011-04-05 @ 08:11:22
Postat av: Bonto

Tack Maria! vi ska nog kunna komma på något elakt tsm. Men jag håller med dig, denna gång äre verkligen inte jag som gjort något dumt. Det enda dumma jag gjort har varit emot mig själv och att jag inte satt några gränser. Men nu så ska allt vändas! =)

2011-04-05 @ 18:26:11
URL: http://bonto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0