-Maria

Brukar du komma i tid: Alldeles för dålig på det..
Vad hade du i din mun senast: Macka.
När mår du bra: När jag är med mina finaste, solen skiner och man känner livet leker.
När blev du fotad senast: I helgen.
Hur känner du dig nu: glaaaa men äckligt godis sugen(godsaker ikv Moa!)
Kan du laga mat: Jaa visst kan jag, men kan även bli misslyckat:].
Vad pluggar du: För tillfället, ingenting.
Vad tycker du om fötter: Inge speciellt, har inge fotfobi iallafall som hela världen verkar ha, eller kanske ifall dom är jätte äckliga men oftast inte hehe.
Är du smart: Beror på vem man frågar:$
Vad har du på dig: dansbyxor och linne.
Vad saknar du: äsch.
När och varför grät du senast: I förrgår till one tree hill.
Hade du en bra kväll igår: nja var trött som fään.
Din favoritdryck på morgonen: oboy eller cola hehe.
Vad ska du göra i sommar: vänner,solning,festa och leva livet!
Är du nöjd med ditt liv: Jadå men självklart går det upp och ner.
Vad vill du jobba som: Ändrar mig varje dag så svårt att säga..
Vad gör livet värt att leva: Nära och kära.
Vad i livet ångrar du: Orkar inte gå in på allt. blöö
Är du musikalisk: Frågar du mig, ja! frågar du någon annan, nä :$ hihi
Vad lyssnar du på för musik: Vad lyssnar inte jag på?
Bortskämd: Pappa gillar att ge mig saker bara.
Är du trött: morgontrött som fan

Vad gör du imorgon: Jag jobbar sen får vi se vad som händer.


Varför är alla våra bilder lika snygga...???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0