Fredagen/Lördag -maria

Igår blev det att fara till skolan och jag kan ju berätta att jag längtar verkligen inte tillbaka, våran lärare dödar en långsamt. Efter det blev det stan en sväng med Bonto och bestämde att jag skulle underhålla henne på friskvårds ett tag, så det blev dit jag for efter maten. Alicia kom förbi efter det och blev en promenad och sedan häng hos moster min med massa snack. Efter Alicia for slängde jag mig framför tv och såg big brother och vid 11 kom Johan in genom dörren. Blev att kika på tv,äta gott och bara ta det lugnt vilken ledde till en sen fredag/(tidig)lördag.

Snart ska jag slänga på mig lite smink och sedan hitta några kläder att ha ikväll, blir nämligen bio med M vilket jag ser framemot!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0