Are you free - Moa

Hallå i stugan, mina vänner. Sitter och kollar på studentklänningar eftersom hela den här "skräddarsydda" historien verkar skita sig. Har hittat en del lovade kandidater åtminstone.
Haha alltså jag skriver som världens proffesor ^^ Tror det har någonting att göra med hur trött jag är. En mystisk väckarklocka gömd i en låda hemma hos Maria gick i gång och väckte oss i ottan så jätte hel är man inte för stunden. Har haft en GÖR mysig helg iaf. En sån där lugn en som man behöver i bland.

I går gick jag och Maria på bio och såg, - hur många lingon finns det i världen. Som var en positiv överraskning, vi både skrattade och grät, och jag som inte är särskilt förtjust i svenska filmer. Innan filmen började satt Maria och kaxade, vilket ledde till att ja kastade ett popcorn på henne. När hon ska ge i gen (som hon såklart måste) lyckas hon (fast jag sitter typ 5 cm i från henne) missa och träffa tjejen som sitter brevid mig....
Maria håller sedan på att flabba i hjäl sig, medan jag försöker håller hålla mig(Vilket gick sådär) Då hon tar popcornet från sin jacka och kollar på mig. Till svar kläcker jag ur mig - Ops, den slant. Vadå de var ju inte ens jag som kastade den? Jaja hur som helst sitter vi och skrattar halva filmen åt detta.

Efter bion tog vi en rejäl cykeltur, pratade om allt och inget, och sjöng disneylåtar så högt att vi måste ha väckt halva anderstorp, fick sedan ont i rumpan och cyklade hem. La oss och såg lite BB.

Förutom allt det här har jag även hunnit jobba, gå på stan med morsan & shoppat nya skor, färgat håret, sett hockey med westin käkat en massa gott ja, u name it. Det var min helg, och i morgon börjar en ny vecka. Kanske bäst att krypa i säng... Hinner nog se lite How I met your mother. Ha det gött folket!




Kommentarer
Postat av: Snyggton Kommentatorsson

ROFL! Snälla säg att bruden blev förbannad också xD



magiskt...

2011-04-12 @ 22:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0