You -maria

Både jag och Moa har lagt på latsidan då det gäller bloggandet.. suget har helt enkelt inte funnits där och inte bara det, tiden finns inte. Så tänkte skriva ett snabbt inlägg när jag endå inte har nått att göra. Idag blev det slagsmål på skolan och då får jag veta att min kompis nyss åkte med ambulansen.. usch men som tur gick det rätt bra för honom jag trodde det var värre.Sen kirrar jag även ett par skor vilket inte känns helt fel(lovelovelove).Väntar på att Moa ska komma men känns alldeles för långt bort och jag börjar bli rastlös, borde kolla på läxan en sista gång och så får det bli! puss

 

 

Who can love you like me -nobody
Who can treat you like me -nobody



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0