Har lite att göra, så varför inte -maria

1. Är du singel nu? jajemen!

2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? Långa så klart

3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? Mjoo jag tror det iallafall

4. När hade du sex senast? privat

5. Har du kört oskyddat nån gång? privat

7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? Nej inte ångrat men saknat

8. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk?
Jo dock blir jag nästan aldrig svartsjuk

9. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk?
naj

10. Haft sex på fyllan? meen

11. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? Nej inte det

12. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? gudja.

13. Sparat något från ett gammalt förhållande? Ja det har jag.

14. Somnat gråtande pga kärleken? Det har jag.

15. Varit otrogen? Skulle jag aaaldrig vara.

16. Ångrade du dig? Har ju inte vart det

17. Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? Lite över ett år

18. Har du någonsin varit kär? Har svårt att bli kär men när jag bli, blir jag skit kär så oja

19. Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? Ja


KOMPISAR

21. Har du nån bästa vän? två

22. Är du ofta med dina vänner? Typ varje dag

23. Vad brukar ni hitta på? Film,spel,hänga,festa osv

24. Bästa minnet med någon vän? alldeles för svårt

25. Säg namnen på några vänner? haha alltså. Anna,Emma,Moa,Omer,Khaled,Ameer,haitham,Anton,Fasse,Johan osv

26. Kan du vara dig själv med dina kompisar? Absolut, storm trivs i deras sällskap

27. Har du hatat din bästa vän? Verkligen inte!

28. Litar du på din bästa vän? Till 110%

29. Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? Nej, inget jag kan komma på iaf

30. Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? Jaa

31. Vart bor din bästa vän? Sörböle&norrböle

32. Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? Haha det händer

33. Har du ljugit för någon kompis någongång? Säkert

34. Har någon kompis ljugit för dig någongång? Ja

35. Ljuger du för dina vänner ofta? Absolut inte

36. Vilken kompis var du senast med?
Anna

37. Har du många kompisar i din klass? Jarå men umgås bara med en av dom

38. Vilka/Vem är du mest med i din klass på skolan? Anna, vi sitter nästan ihop

39. Två stycken vänner som du känt sen du var liten?
Alicia austvik, Moa grönlund


SISTA SOM...

40. Du fick en puss av? F

41. Sov med dig i samma säng? Moa=)

42. Du delade ett riktigt skratt med? Anna,haitham och serhad

43. Du gick på bio med? Moa och anton kanske eller bara Moa minns inte

44. Du höll i handen? hihi

45. Du gick på stan med? Bonto

46. Delade en pizza med dig? Moa

47. Du ringde? mamma

48. Skickade ett sms till dig? anton

49. Du kramade? khaled

50. Gjorde dig lite besviken? - äsch

51. Gjorde dig mycket besviken? - äsch

52. Du skrev med på msn? Vet inte var igår så

53. Du snackade skit om? Haha säger inte här;-)

54. Du åkte bil med? Pappa

55. Gav dig en komplimang? Osman

56. Du kollade på film med? Moa

57. Du åt med på resturang? Anna

58. Betalade något åt dig? pappa

59. Grät inför dig? Moa

60. Du grät inför? Moa


Kommentarer
Postat av: Anonym

61. Du tänkte berätta för världen? Pea är bäst :)

2010-10-06 @ 19:15:54
URL: http://peandersson.devote.se
Postat av: Antek

Våga stå upp för när du snackat skit om mig Maria jävla moget att låtsas som att inte alla redan vet om det ;)

2010-10-06 @ 19:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0