Just the way you are -maria

Några av gullungarna.

Ikväll stod det fotboll på schemat med grabbarna plus anna men det verkar inte bli av och istället åker till en kompis och umgås där istället. Vad vi ska göra är fortfarande ett frågetecken men i deras sällskap kan det inte bli annat än kul. Finns det nått bättre än folk som bjuder på sig själv? knappast!Tyvärr ringer klockan 8-8.30 imorgon så blir nog inte allt för sent, eller vem bryr sig det är helg och man ska utnyttja det till tuuuusen.


Anonym:
Varför har du börjat umgås med invandrare?

Svar: Varför får du det att låta som det är en negativ grej? Jag umgås med dom för att jag trivs i deras sällskap och att jag har så otroligt roligt med dom. Antar att du inte känner någon invandrare så du har ingen talan blir så otroligt less på fördomar, skönare folk finns inte. Sköt ditt så sköter jag mitt, okej?

 


Kommentarer
Postat av: Okänd

Marraya-piraya jag vill göra affärer med dig imorgon!!!

2010-10-02 @ 19:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0