Just breathe. - Moa

Länge sedan jag blev så glad att se någon som idag när jag träffade westin. Haha tjejen var sjuk i 2 dagar och jag höll på att avlida av abstinens. Så när vi väll sågs bubblade allt weirdness ur oss och de kändes sjukt bra att få skratta ur sig lite. NU i kväll blir det att umgås med Vera och bland annat färga mitthår (tack mami för färgen, det behövs) Ser ut som en skata i håret så de ska bli najs. Det kommer bli möörkt, som jag trivs bäst. Ha en toppen kväll alla. Fred 

VECKANS
låt: Given up - Linkin Park
tråkigaste: Fakturan på studentmössan. (urk)
roligaste: Andersson som spännde fast mjölken i bilen ( HAHA)
bästa: Anna Westin
kommentar: åströms sms - jag är sjuk sjuk åh så sjuk.
oväntade: har börjat smyg gilla facebook(A)
bild:

för att hela världen ligger framför mina fötter! 


Kommentarer
Postat av: anna westin

Riktigt kung att träffa dig efter idag!(L) Två dagar av allvarlig uttråkning behövde släppa på trycket litegran: du vet det överdriva kroppsspråket och det höga intensiva skattet som får människorna omkring oss att vända huvudet och titta på oss irriterat. Finns inte många som kan få mig att skratta så många gånget på en och samma dag - och det är inga små leenden utan garv rakt in i fucking själen. haha

2010-10-07 @ 20:46:21
Postat av: anna a

hahahha!

2010-10-18 @ 09:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0