-maria

Dagens:
klädsel:
bh,trosor,vitt pösigt linne och jeans.
frisyr: uppsatt än så länge, men ska nog släppa ner det innan skolan.
låt: Angel -Akon.
vill ha: looov.
sjuka: Ont i halsen som vanligt.
beroende: Marabou vinter vit.
saknad: -
köp: inget vaknade nyss.
attityd: Nja vet inte ännu,som sagt nyvaken.
Första:
bästa kompis:
Alicia.
husdjur: Kaniner tror jag?
semester: Bilsemester till linköping kanske.
jobb: Danslärare.
köpta skiva: frågan är om jag någonsin har gjort det?pappa har men minns inte vad.
piercing: öronen.
fylla: Sommarlovet till 1an tror jag?



Blandat:

är du blyg inför det motsatta könet: Neje.
hur gammal blir du nästa födelsedag: 18, typ 13 dagar kvar!!!
har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Inte vad jag kan komma på.
använder du huvtröjor: Skönt som stryk men använder det typ aldrig.
vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: Ja om typ tre veckor blir det att ta i naveln sen så har jag börjat tänka på texter till min tatuering.
kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: Hmm.. jag har mest killkompisar så det säger rätt mycket.



10 sista:

personen som du fick sms av: Anna.
personen som ringde dig: Anna
personen som du ringde: Anna haha
alkoholdrycken: Var ett tag sen jag drack nu,cider eller sprit skulle jag tippa på.
bilfärd: Igår till stan.
filmen du såg: Beck
gången du grät: Minns inte.



9 skulle du
:

våga hoppa fallskärm: Jag vill verkligen göra det, vågar jag? det vet jag faktiskt inte.
våga hoppa bungyjump: Tvekar stenhårt.
kalla dig själv lycklig: Jaa, men en dålig period nu.
hellre ta bilden än vara med på den: Både och, beror på vilket humör jag är på.
kunna gråta över en kille: ja.
kunna gråta över en tjej: jadå.
ljuga för någon: ja men inget jag vill göra.
kunna springa 50mil: oaldrig.


5 val:
solnedgång eller soluppgång: Solnedgång.
sommar eller vinter: Sommar gånger tusen!!!
vilken ålder har varit bäst hittills: 17 men 18 kommer förhoppningvis bli bättre!
sova på sida, mage eller rygg: Sidan.
kramar eller kyssar: Varför inte båda?


4 saker:
du gör när du har tråkigt:
Tv eller datorn.
du gjorde igår kväll: Tog det lugnt.
du kan höra just nu: Tven och musik.
du inte kan leva utan: Det som betyder.



3 personer:

du kan berätta allt för: Bästa vännerna.
du tycker om: Mina vänner.
du inte gillar: Tänker jag inte berätta här.

2 val
Coca Cola eller Fanta: Coca cola!! är inte så förtjust i fanta.
hund eller katt: Hund.


1 önskan:
Att allt ska ordna sig.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag hoppas också att allt ska ordna sig! <3

Men det kommer det, det tar bara lite för lång tid. Men vi klarar det tsm visst? :)

2010-11-29 @ 17:31:16
URL: http://bonto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0