Stockholm syndrome - Moa



Skulle dra på mig mina sköna, utnötta, svarta,underbara jeans♥ nyss. Som är lagade x-antal gånger och typ dom enda brallorna jag använder. Och jag var väll lite för våldsam för dom gick av på mitten!!! Var nära gråten när jag gick upp och slängde dom. Mamsen kom iaf ner med pengar till nya. Tack för de underbara, fina, snälla, bästa mamma♥

I morgon har jag alldeles fullt upp:
-Jobba
-Till skolan & göra projektarbete med Andersson
-Hem och packa.
-Fira brorsan som fyller år
-till maria, sova och tagga torsdag & Stockholm!

borde trycka in -köpa byxor också,men vi får se om jag hinner.
NU ska jag till Westin. Hade!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

ta bort bild? :O

2010-11-11 @ 11:33:23
Postat av: anna

haha åh vi är världens bästa projektarbetare!

2010-11-16 @ 14:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0