23 November -maria

Allting händer just nu och det är knappt så jag hinner slå mig ner och tänka igenom allting innan en ny grej dyker upp. Det är såna här tillfällen man saknar då man var liten och ordet problem existerade inte.

Alldeles strax ska jag ta en date med john blund men innan dess ska jag kika lite bloggar och även nörda facebook en stund. Sovmorgon imorgon som alla andra dagar i veckan, måste erkänna att det är rätt skönt;-) Sen är det matlagning imorgon kväll vilket känns helt okej, är faktiskt kul förutom att läraren och jag har lite olika åsikter om saker och ting, sen när får man inte slänga en deg på bordet? ser inte det som en stor grej men för honom rasade hela världen när jag gjorde det. Haha aja får se vad som händer imorgon, han hittar alltid något att klaga på så! Hades♥


Från håkan konserten, som ni ser var det tillräckligt med folk;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0