-maria

MOBILTEST

HAR DU PUSSAT NR 2?
Agge Lundberg: haha det är Emmas mamma så nej.

VAD HAR DU FÖR RELATION MED NR 20?
Daniel Omayrat- Har känt honom i typ 11 år dock ingen jag umgås med nu.

NÄR SKA DU TRÄFFA NR 30?
Faisal Hatem - Jadu jag vet inte, lär träffa honom på skolan.

ÄR NR 18 SÖT?
Camilo Martinez- Jadå

VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK MED NR 33?
Fredrik burvall - haha att han var liten:$

NÄR TRÄFFADE DU NR 9?
Ameer hashim - Alltså första gången jag träffade honom eller? Aja lärde känna honom för ca 2 månader sen. Träffade honom sist i måndags.

NÄR SKA DU TRÄFFA NR 14 NÄSTA GÅNG
Andreas Buhr - jadu bra fråga, vi har inga planer om att träffas.

ÄR DU NÄRA VÄN MED NR 13?
Viktor olofsson - Det är min brors kompis, så nä.

HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NR 4?
Ali ali - Nej det har jag inte gjort.

SKULLE DU KUNNA DEJTA NR 5?
Ahmed Mustafa- Nej en bra vän.

VAD PRATAR DU OCH NR 45 OFTAST OM?
Khaled Ali - Vi pratar om allt möjligt.

KÄNNER DU NR 1?
Adam Eriksson - haha ja jag gör ju det.

SKULLE DU KUNNA GE NR 6 EN KRAM?
Anna bonto Wikström - redan gjort:-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för kramen igår! <3

Saknar dig reda :(

2010-11-10 @ 15:38:57
Postat av: maria

Gift dig med mig Anna?

<3

2010-11-10 @ 19:05:08
Postat av: Anna

Jag är lätt på! Alla våra problem skulle försvinna och vi skulle kunna flytta ihop ;) myspys

2010-11-10 @ 22:09:24
Postat av: Anonym

Alltså kan man heta ali ali? ... Seriöst?

2010-11-11 @ 00:45:02
Postat av: m

Svar till A: Jag är på älskling, flytta ihop imorgon??:-)



Svar till Anonym: Nej det kan man inte, jag hittade just på det namnet.. antagligen kan man heta Ali Ali, man kan väl heta allt möjligt?

2010-11-20 @ 00:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0