Utlandet -maria

Jag och mamma sitter och diskuterar utlandsresor och för er som inte visste det ska jag och Moa utomlands tillsammans nästa år(Moa vet dock inte om det ännu:$) du får välja vart du vill bara du följer med vet att du inte kan säga nej till det hihi♥puss

 


 

Eftersom Moa är helt död idag så tänker jag vara världens snällaste vän och ta hand om henne. Ikväll blir det att sola och sedan tänkte jag att vi drar hem till mig där jag har fixat en skinksallad(sorry Moa har inge kyckling) och någon godsås och självklart en cola! Sedan tända ljus, sätta igång en film och klia henne i håret som hon älskar, låter det bra stumpan? Kanske är min tur att toffla någon gång, det brukar ju vara hennes roll men nu tar jag över den för en kväll hihi;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0